Skip to main content

Werkwijze en tarieven


Chaos in je hoofd en chaos in je leefomgeving zorgt vaak voor stress. Vaak werkt beide op elkaar door. Wil jij graag orde gaan scheppen in de chaos maar weet je niet hoe en waar te beginnen? Zet de eerste stap door het contactformulier op onze website in te vullen. Je eerste stap naar een chaos vrij leven. Rust in je huis en rust in je hoofd!

Eerst komen we bij je langs voor een gratis kennismaking en intakegesprek in Meierijstad. Woon je wat verder weg? Dan maken we een beeldbel afspraak.

Tijdens het kennismakingsgesprek, bespreken we waar je hulp bij nodig hebt. Dit kan variëren van ondersteuning bij een verhuizing, tot het verkopen van je spullen, hulp bij agenda planning, en van het organiseren van een evenement tot het opnieuw inrichten of  reorganiseren van een kast, een kamer, of woning.
Indien mogelijk bekijken we de ruimte(s) of spullen waar de hulpvraag op gebaseerd is.

Vervolgens maken we een offerte op maat of we spreken in overleg een aantal uren af dat we bij je aan de slag gaan tegen een vast uurtarief.
Elke woning en elke hulpvraag is anders. Je krijgt een vaste prijsafspraak voor je project of je aantal geboekte uren. Hierdoor weet je vooraf precies waar je aan toe bent.

Als je besluit om met Sortz in zee te gaan, krijg je een bevestiging met daarin alle gemaakte afspraken.

Op de afgesproken datum gaan we samen aan de slag zodat jij snel tijd hebt voor leuke dingen in een gezellig opgeruimd leven.

als je doet wat je altijd deed
krijg je wat je altijd kreeg